Търсене

Доставка и плащане

Начини на плащане

Вие можете да изберете от следните възможности за плащане:

1. Плащане през ePay Standart: Чрез банкови карти, регистрирани в ePay.bg . За целта трябва да направите регистрация като физическо или юридическо лице в портала ePay.bg. Избирайки тази форма, автоматично ще Ви бъде поискана парола и потребителско име от ePay.bg.

2. Банков превод: Преведете дължимата сума по нашата банкова сметка, посочена във формата за плащане (при избор натази опция) – „Завършване напоръчка”, в срок от 5 работни дни от датата на заявяване на поръчката, като укажете в "Основание за плащане" номера на поръчката. Стоките ще Ви бъдат изпратени след получаване на плащането.

Ленсес БГ ООД
ОББ, София
BIC: UBBSBGSF
IBAN: BG28UBBS80021087726520

3. Наложен платеж: Дължимата сума ще бъде заплатена от Вас чрез наложен платеж на куриер при доставка на продуктите на указания от Вас адрес.

4. ePay Credit Card: Онлайн плащане с кредитна или дебитна карта

5. PayPal: Ще бъдете пренасочени към сайта на PayPal

Доставка и срокове

Уважаеми клиенти,

Възможно е забавяне на доставките, поради натоварения график на куриерските фирми по повод настоящите кампании!

За поръчки на стойност над или равни на 30,00 лв. доставката е безплатна. Всички налични продукти се доставят в срок от 3 работни дни.

Доставките се извършват чрез куриерска фирма Спиди на адреса, посочен от Вас в поръчката. 
Цената за доставка на продуктите на обща стойност под 30.00 лв. е 6.00 лв., като при поръчка на продукт се плаща сумарно, а не по отделно за всеки продукт. Когато правите поръчка, цената за доставка се отбелязва допълнително.

Доставките се извършват в работно време от 10:00 до 17:30, като Вие няма да получите обаждане предварително преди да бъде посетен адресът. Желателно е да дадете адрес, на който може да се получи стоката през времето от 10:00 до 17:30 часа (примерно служебен адрес). Ако няма никой на адреса при посещение на куриер се оставя съобщение от куриерската фирма с телефон за връзка, на който можете да се обадите за повторна доставка на стоката.
След като сте направили поръчка ще получите няколко електронни писма, които отразяват статусите на поръчката Ви.

Значение на статусите

Вие ще получите електронна поща със следните статуси на поръчката ви:

Чакаща - Поръчката е получена и ще бъде проверена и обработена от наш оператор (коректност на параметри на продукта, наличности, плащане, адрес за доставка, телефон за връзка, данни)
Задържана - Поръчката е получена и обработена, продуктите са  поръчани и изчакваме тяхната доставка. Статусът е за продукти, които са обявени "По поръчка" и  не са налични. Клиентът получава информация за доставката по телефон или по имейл.
Изпратена - Поръчката отговаря на необходимите изисквания и продуктите са налични. Поръчката е изпратена до вас с необходимата информация.
Отказана - Поръчката е отказана.
Приключена (Complete) - Поръчката е получена от клиента и платена.
Затворена (closed) - Поръчката е затворена/сторнирана.

Някои от статусите са информативни и не са задължителни. Вие ще бъдете автоматично уведомявани от нашата система за движението на вашата поръчка.

Ако потребителят не бъде открит в срока за изпълнение на доставката на посочения от него адрес или не бъдат осигурени достъп и условия за предаване на стоката в регламентирания срок, поръчката се счита за невалидна и Доставчикът Lenses.bg се освобождава от задължението да изпълни заявената поръчка и доставка.
В случай, че потребителят потвърди писмено желанието си да получи поръчания продукт и след като не е бил намерен на посочения от него адрес, той поема за своя сметка разходите по новата доставка. Разходите по транспорта се заплащат при получаване на стоката.
При изчерпване на количества от заявените продукти, Доставчикът не носи отговорност. На потребителят се предоставя възможност за изчакване на нова доставка или получава предложение за алтернативни продукти. При невъзможност да бъде осигурен заявеният артикул, потребителят се информира чрез електронна поща.

Доставка и срокове:

  • Доставки не се извършват в Неделя и официални празници.
  • Стоки се изпращат след потвърждение от клиента.
  • Проверка на поръчки се извършва 24/7 (24 часа, 7 дни в седмицата).
  • Поръчки, направени след 17.00 се обработват на следващия работен ден.
  • Доставката се извършва с куриер от 10.00 до 17.30 часа, Събота до 13.30 часа до офис на куруерска фирма Спиди
  • Доставките за определени населени места могат да отнемат повече от 3 работни дни, според условията за доставка на куриерската компания.

Моля, ако имате по-специфични изисквания относно доставката, да ги опишете в коментарите към поръчката.

За повече информация: www.speedy.bg
Сроковете за доставка се отнасят и са валидни след ИЗПРАЩАНЕ на стоката.


ПРИМЕРНО:

Стоки, поръчани в работен ден (Понеделник-Петък) до 14:00 при потвърдена или платена поръчка, могат да бъдат доставени най-рано на по следващия ден за София и страната.
Стоки, поръчани в Събота и Неделя могат да бъдат доставени най-рано в сряда за София и страната.

Гаранция и рекламации

Гарантирана автентичност на продуктите
Ние, от Ленсес БГ декларираме, че всички обявени в този Електронен Магазин продукти са автентични и ни се предоставят директно от производителя или официален дистрибутор. За по-голяма сигурност всяка пратка се инспектира индивидуално.
Ако все пак имате съмнения за определен продукт, моля не се колебайте и се свържете с нас.
Отказ от продукт
Вие, като потребители, имате право да се откажете от поръчаните продукти в срок от 14 работни дни от получаване на продуктите в случай, че те не са използвани, не е нарушавана целостта на опаковката им и са във вида, в който са получени и при условията по чл.55 от ЗЗП.
При констатация на дефектен продукт до 24 часа от получаването му и при ненарушен търговски вид на продукта и опаковката, ние се ангажираме той да бъде подменен с нов, или да възстановим заплатената от Вас стойност на продукта, съгласно чл.55 от ЗЗП, считано от датата, на която Вие като потребители сте упражнили правото си на отказ. След този срок или при нарушаване на търговския вид или опаковката на продукта, не се поемат гаранции за този продукт от наша страна. При тези условия, транспортните и други разходи по получаване и връщане на продукта са за сметка на потребителя.
При получаване на пратката трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката.
При нарушения във външния вид на продукта, възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка.
Можете да предявите рекламация и при следните случаи:
Констатирани липси в окомплектовката на получените продукти спрямо направената поръчка – само в момента на получаване на доставката.
Несъответствие в параметрите или марката на поръчания продукт след оглед на място – само в момента на получаване на доставката.